Rugaciune evreiasca de seara

Binecuvântat fii, Doamne,

Împarat al universului,

care-mi picuri somnul peste gene

si faci sa-mi cada, ostenite, pleoapele.

Daruieste-mi, Vesnice Doamne,  Dumnezeule al parintilor mei,

sa ma culc senin

si sa ma trezesc în pace,

fara ca sa ma bântuie  imagini suparatoare,  cosmaruri, ori gânduri impure.

Fie somnul meu cel al nevinovatiei.

Fii laudat, Doamne, pentru slava ta

ce o reversi peste universul întreg.

Sois loué, Eternel notre Dieu, roi de l’univers, qui verses le sommeil sur mes yeux

et l’assoupissement sur mes paupières.

Eternel mon Dieu et Dieu de mes pères, permets que je me couche en paix
et que je me relève de même,
que mon repos ne soit pas troublé par des images fâcheuses,
par des rêves sinistres ou des pensées impures.

Que mon sommeil soit celui de l’innocence.
Sois loué, Eternel,
qui fais rayonner Ta gloire
sur tout l’univers.

Lasă un răspuns

