Pentru un prieten bolnav

O meditatie propusa de Thierry Gamelin, Chemin de guérison

 

Esti ca un vas, un vas gol care asteaptă să-l atingă unda vieţii…

Închide ochii; accepta ceea ce simti. Suferinţelor din tine, vorbeste-le blând; şi  bucură-te de gândul că, încet-încet, te va cuprinde pacea. Coboară peste tine ca roua, şi  vine să-ti scalde în trupul tău orice zgârietură şi  orice rană.

Fă-i loc în tine. Ascultă-i melodia…

Nu ai nimic de făcut, nici un efort. Lasă-te, pur şi  simplu, în voia păcii care intră în tine. Recunoaste că nu-ti apartine: îti este dăruită. Trece prin tine. Singurul lucru pe care îl ai de făcut este să zici: accept ca pacea să intre înăuntrul meu, o las să se răspândească asa cum se răspândeste, într-o cameră, un parfum bun.

Repetă jocul acesta, şi  priveste cum pacea îti străbate încet-încet toată fiinţa. Îti umple fiecare coltisor, fiecare celulă. Şi  acum, lasă-te cuprins de bucurie. Închipuieste-ti că esti ca un vas… Corpul tău e un vas de lut. Primesti orice. Esti deschis, gata să primesti o iubire nesfârşi tă, şi  nu opui nici cea mai mică rezistentă.

Esti ca o amforă, astepti, cu încredere, ca unda luminoasă a iubirii să vină să te umple. Nu cere nimic: acceptă valul acesta de lumină. Intră într-o relatie de încredere deplină cu el. Priveste spre lumina ce vine să atingă vasul de lut care esti tu: şi  vasul se umple de lumină. Încet, se lasă umplut de raze. Priveste cum bucuria îti urcă în suflet, cum te pătrunde, şi  rămâne în tine. Valul care te cuprinde e ca o undă de bucurie, o undă gingas înmiresmată.

Primeste bucuria care se revarsă în tine, fii tot mai constient de prezenta ei. Nu e ca o plăcere trecătoare. Nu are nimic material. Nu-ti este exterioară. Bucuria, esti tu; bucuria, este ceva care există în tine. Esti un canal. Un canal prin care trec pacea şi  bucuria.

Priveste-te cu drag ca fiind  acest canal al  luminii. Priveste undele care trec prin tine: este viaţa nouă care-ti este dată. Esti în lumină.

Cu blândete, priveste cum se îndepărtează de tine vechiul univers pe care ti-l clădiseşi.  Priveste înapoi şi  întelege cât de mult te chinuia. Trăind în smerenie, este ca şi  cum te-ai naste iar : fiu al Pământului, esti, mai ales, fiu al lui Dumnezeu. Primeste Lumina, şi  ea te va umple de strălucire, şi  vei primi pace şi  bucurie.

Fericit esti, tu cel ce privesti la tine însuti cu milă, respect, şi  smerenie, căci vei deveni un canal al iubirii.

IMG_5736.JPG

Repetă cu încredere:

Eu (nume)…. îmi dau seama de adevăratele mele neputinte, şi  mă las în seama Vieţii.

Eu… accept să dau un sens bolii mele, încredintând-o Ziditorului tuturor lucrurilor.

Numai Dumnezeu dă sens unei situatii în care eu nu găsesc nici un sens.

Primind boala fără a mă  împotrivi, îi recunosc puterea creatoare.

Pe mine…. boala mă face să accept să fiu ajutat.

Eu…. accept ca Spiritul să vină să mă lumineze şi  să mă vindece.

Eu…. am încredere în vindecarea care-mi este destinată.

A te vindeca, înseamnă a renaste, a intra într-o viaţă nouă.

Eu… las un duh de pace, dragoste şi  bucurie să se răspândească în toate părtile corpului meu bolnav.

Am încredere. Am încredere. Am încredere.

 

Lasă un răspuns

