Veni, creator Spiritus…

Vino, Duh al adevarului,

fa lumina acolo unde atâtea suflete zac în lanturi si-n bezna!

Vino si-n sufletul meu, pentru a el sa-I apartina cu adevarat Domnului meu.

Vino, învata-ma, calauzeste-mi fiecare pas.

Fara Tine, nu-l pot urma pe Hristos.

Fara Tine, Scriptura e doar o suma de texte.

Fara Tine, orice rugaciune as repeta e seaca.

Fara Tine, stau înaintea altarului precum o floare uscata într-un vas fara apa.

Vino, Duh al Iubirii, Mângâietorule, si fa  din inimile împietrite vase vii ale harului…

**************

Totuşi, eu vă spun adevărul: este mai bine pentru voi ca eu să plec, pentru că, dacă nu mă duc, Mângâietorul nu va veni la voi; însă, dacă mă duc, îl voi trimite la voi.

Şi când va veni el, va denunţa lumea cu privire la păcat, cu privire la dreptate şi cu privire la judecată. Cu privire la păcat, pentru că nu cred în mine.

Cu privire la dreptate, pentru că mă duc la Tatăl şi nu mă veţi mai vedea. 11 Cu privire la judecată, deoarece conducătorul acestei lumi a fost judecat.

  Mai am multe să vă spun, dar acum nu le puteţi purta. Însă, când va veni el, Duhul adevărului vă va călăuzi în tot adevărul, căci nu va vorbi de la sine, ci va spune ceea ce va auzi şi vă va vesti lucrurile viitoare. El mă va glorifica pe mine pentru că dintr-al meu va lua şi vă va vesti vouă. Toate câte le are Tatăl sunt ale mele; de aceea v-am spus că ia dintr-al meu şi vă va vesti. 

Ioan, cap. 16, 7-12

 

 

 

 

Lasă un răspuns

