Psalm 53

Psalmii

Capitolul 53

Dumnezeule, întru numele Tău mântuieşte-mă şi întru puterea Ta mă judecă.

Dumnezeule, auzi rugăciunea mea, ia aminte cuvintele gurii mele!

Că străinii s-au ridicat împotriva mea şi cei tari au căutat sufletul meu şi n-au pus pe Dumnezeu înaintea lor.

Dar iată, Dumnezeu ajută mie şi Domnul este sprijinul sufletului meu.

Întoarce-va cele rele vrăjmaşilor mei; cu adevărul Tău îi vei pierde pe ei.

De bunăvoie voi jertfi ţie; lăuda-voi numele Tău, Doamne, că este bun,

Că din tot necazul m-ai izbăvit şi spre vrăjmaşii mei a privit ochiul meu.

Lasă un răspuns

